Адміністрацыйныя працэдуры
Асноўныя прынцыпы ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур змешчаны ў Законе Рэспублікі Беларусь № 433-3 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»
Адміністрацыйныя працэдуры для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў
Пералік адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 17.02.2012 г. № 156)
У адпаведнасці з пунктамі 23.3, 23.5 гл. 23 Адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.02.2012 № 156, Орган па сертыфікацыі сродкаў і паслуг электрасувязі ААТ «Гіпрасувязь» ажыццяўляе наступныя адміністрацыйныя працэдуры ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў:
- Выдача сертыфіката адпаведнасці (дубліката сертыфіката), унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці, выдача рашэння аб прыпыненні або спыненні, аднаўленні, працягненні дзеяння сертыфіката адпаведнасці.
- Рэгістрацыя дэкларацыі аб адпаведнасці, выдача рашэння аб спыненні дзеяння рэгістрацыі дэкларацыі аб адпаведнасці.
Па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур па сертыфікацыі і дэклараванню прадукцыі просім звяртацца ў Цэнтр сертыфікацыі па тэл.: +375 17 293 81 16.
ПАРАДАК ПРАДАСТАЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ
Юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам неабходна:
- Падаць заяву ўсталяванай формы (у залежнасці ад адміністрацыйнай працэдуры):
o форма заявы на выдачу сертыфіката (спасылка);
o форма заявы на рэгістрацыю дэкларацыі (спасылка).
- Падаць дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы за прадастаўленне адміністрацыйнай працэдуры.
Аб прынятым адміністрацыйным рашэнні зацікаўленая асоба паведамляецца па пошце ў выглядзе электроннага дакумента або іншым спосабам не пазней за пяць дзён з дня прыняцця такога рашэння.
ПАМЕР ПЛАТЫ, ЯКАЯ СПАГАНЯЕЦЦА ПРЫ АЖЫЦЦЯЎЛЕННІ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, разлічваецца зыходзячы з эканамічна абгрунтаваных выдаткаў і складае:
- выдача сертыфіката адпаведнасці – 66,68 руб. (без ПДВ);
- выдача дубліката сертыфіката адпаведнасці – 28,29 руб. (без ПДВ);
- унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці – 54,23 руб. (без ПДВ);
- рэгістрацыя дэкларацыі аб адпаведнасці партыі прадукцыі патрабаванням ТР ЕАЭС, НСПА РБ – 78,65 руб. (без ПДВ);
- рэгістрацыя дэкларацыі аб адпаведнасці прадукцыі серыйнай вытворчасці патрабаванням ТР ЕАЭС, НСПА РБ – 107,78 руб. (без ПДВ).
ТЭРМІН АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры па выдачы сертыфіката адпаведнасці (дубліката сертыфіката), унясенню змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці, выдачы рашэння аб прыпыненні або спыненні, аднаўленні, працягненні дзеяння сертыфіката адпаведнасці складае 10 дзён з даты паступлення заявы.
- Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры па рэгістрацыі дэкларацыі аб адпаведнасці складае 5 дзён з даты паступлення заявы.
Па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур па сертыфікацыі і дэклараванню прадукцыі просім звяртацца ў Цэнтр сертыфікацыі па тэл.: (+375 17) 293 81 16.